| Vállalás az élelmiszerreklámok korlátozásáról | ||
|---|---|---|
| A Coca-Cola, a Danone, a Ferrero, az Intersnack, a Kraft Foods, a Mars, a Nestlé, és az Unilever képviselői az ünnepélyes budapesti aláírással megerősítették, hogy nem hirdetik termékeiket – a kifejezetten a gyermekek táplálkozási igényeire szabott termékek kivételével – olyan médiaközönségnek, amely legalább 35 százalékban 12 évesnél fiatalabb gyermekekből áll. /inet/kosar/hu/cikkek/2011/dec12/reklam.html | ||
| Transzzsírsav korlátozás januártól | ||
| ... l is jelen van a transzzsírsav, de a gyártó cégek önkorlátozásával és az egységes szabályozással min... /inet/kosar/hu/cikkek/2011/november13/transzzsirsav_rendelet.html | ||
| A Coca-Cola az elhízás ellen | ||
| Önkéntes reklámozási önkorlátozás /inet/kosar/hu/cikkek/2011/majus13/coca_cola_kampany.html | ||
|  | 
 A Magyar Nemzeti Bank összefoglaló tájékoztató füzetet jelentetett meg az elszámolási-forintosítási törvénnyel kapcsolatban. Ezen kívül egy 7 részes kisfilm sorozatot készített annak érdekében, hogy az elszámoló leveleket minél könnyebben értelmezhessék a fogyasztók. Cikkünkben folyamatosan frissítve olvashatók az elszámolási-forintosítási törvény végrehajtásával kapcsolatos tudnivalók.
		    	
			
		
   		
   		
      		A Magyar Nemzeti Bank összefoglaló tájékoztató füzetet jelentetett meg az elszámolási-forintosítási törvénnyel kapcsolatban. Ezen kívül egy 7 részes kisfilm sorozatot készített annak érdekében, hogy az elszámoló leveleket minél könnyebben értelmezhessék a fogyasztók. Cikkünkben folyamatosan frissítve olvashatók az elszámolási-forintosítási törvény végrehajtásával kapcsolatos tudnivalók.