Keresés a tartalomban:
Békéltető testületi hírek

Egyre tudatosabbak a fogyasztók

2014. július 11., hirado.hu/SV
Címkék: fogyasztó fogyasztóvédelem panasz békéltetős békéltető testület
Egyre többen fordulnak a Budapesti Békéltető Testülethez. A vásárlók egyre tudatosabban választanak, és tesznek panaszt, ha nem az ígért árut vagy szolgáltatást kapják.
A tavalyihoz képest idén már 5,5 százalékkal többen kértek jogorvoslatot a Testületnél. A szervezet arra törekszik, hogy minden vásárlói problémát megoldjanak, mondta az MR1-Kossuth Rádió Krónika című műsorában dr. Baranovszky György, a BBT elnöke. Hozzátette: közel kétezer üggyel foglalkozott a Testület, s arra számítanak, hogy az ügyszámnövekedés folyamatos lesz. Nem csak azért, mert a fogyasztók tudatosabbak lesznek, és érvényt mernek szerezni a jogaiknak, hanem azért is, mert egyre többen tudnak, hallanak a Békéltető Testületről.
 
Míg a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság hatásköre arra terjed ki, hogy ellenőrizze a cégeket, addig a Békéltető Testülethez bármikor lehet fordulni, ha vásárlóként valamilyen panaszunk van, és szeretnénk a kereskedővel megegyezésre jutni. A vállalkozások ugyanígy járhatnak el, ha megkárosítják őket.
 
A Testület mostantól a Mindennapi fogyasztóvédelem című, ingyenes, negyedévente megjelenő újsággal is igyekszik megismertetni a vásárlókat a jogaikkal. A kiadványt főként a közlekedésben résztvevők között terjesztik majd.

Megosztás:
Nyomtatás
Küldés e-mailben

SZÓLJON HOZZÁ!
Tisztelt látogatónk! Amennyiben szeretne a cikk tartalmához hozzászólni, jelentkezzen be, vagy ha még nem rendelkezik hozzáféréssel, regisztráljon. [ Bejelentkezés ] [ Regisztráció ]
Felhasználó azonosító:

Jelszó:

Hozzászólás írása
Mehet

AJÁNLÓ

BMI - Testtömegindex
kalkulátor

Testsúly [kg]:
Magasság [cm]:
Értékelés
Az Ön BMI-je:
Forrás: Magyar Nemzeti Szívalapítvány
Ismeri-e Ön a békéltető testületek munkáját?
 
Nem ismerem
Már hallottam róla
Ismerem és már fordultam is panasszal a testülethez