Keresés a tartalomban:
Visszhang

Nem kell levásárolni a hibás termék árát

2014. január 31., Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület
Címkék: fogyasztó fogyasztóvédelem jótállás szavatosság Országos Fogyasztóvédelmi egyesület
Egy jótállási vagy szavatossági reklamáció esetén melyek azok az ajánlatok az eladó részéről, amelyeket nem kell elfogadnunk? Mi a teendőnk, ha az eladóval, szolgáltatóval nem tudunk dűlőre jutni? Kihez fordulhatunk ebben az esetben? Ezekre a kérdésekre ad választ dr. Sárosi Veronika, az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület jogi szakértője. Folytatódik a Blikk fogyasztóvédelmi cikksorozata.


Megosztás:
Nyomtatás
Küldés e-mailben

SZÓLJON HOZZÁ!
Tisztelt látogatónk! Amennyiben szeretne a cikk tartalmához hozzászólni, jelentkezzen be, vagy ha még nem rendelkezik hozzáféréssel, regisztráljon. [ Bejelentkezés ] [ Regisztráció ]
Felhasználó azonosító:

Jelszó:

Hozzászólás írása
Mehet

AJÁNLÓ

BMI - Testtömegindex
kalkulátor

Testsúly [kg]:
Magasság [cm]:
Értékelés
Az Ön BMI-je:
Forrás: Magyar Nemzeti Szívalapítvány
Ismeri-e Ön a békéltető testületek munkáját?
 
Nem ismerem
Már hallottam róla
Ismerem és már fordultam is panasszal a testülethez