Elektromos Odüsszeia Citroënnel | ||
---|---|---|
Strasbourgból világ körüli útra indult két francia mérnökember, Antonin Guy és Xavier Degon. Volt már ilyen, tehetnénk hozzá epésen. Igen ám, de a duó útitársul elektromos autót választott, egy Citroën C-Zerót. Expedíciójuknak pedig hangzatos nevet adtak : „Elektromos Odüsszeia” megnevezéssel illetik a 25 ezer kilométeres túrát. /inet/kosar/hu/cikkek/2011/feb12/citroen.html | ||
Autóipar: a visszafogott luxusé a jövő? | ||
A tradíciók okán sem mindegy, merre tart a német autóipar. Arról nem szólva, milyenek a fogyasztási mutatói a legújabb germán modelleknek. Másfél évtizeddel ezelőtt, és még korábban – az amerikai Cadillacek és a német Mercedesek virágkorában – a küllem, a „tankhajó-jelleg”, az autó státuszszimbólum mivolta kapott hangsúlyt, ma – az apadó kőolajkészletek korszakában, amikor nőnek az üzemanyagárak – a takarékossági szempontok lettek elsődlegesek. /inet/kosar/hu/cikkek/2014/aprilis_14/autoipar.html | ||
Olcsó autóval jelentkezik Volkswagen | ||
... zák meg egy újabb modellel.
A budget car az autógyártás leggyorsabban növekvő szegmensei közé ... /inet/kosar/hu/cikkek/2014/aprilis_14/budget_car.html | ||
Káros lehet a Biszfenol A | ||
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság (EFSA) konzultációt kezdeményez a tagállamok körében, miután áttekintette a biszfenol A (BPA) egészségre gyakorolt hatására vonatkozó tudományos kutatásokat és elismerte: egészségkárosító hatású lehet a vegyianyag. Az EU illetékesei március 13-ig várják minden érintett véleményét a csomagolóanyagokban és polikarbonát palackokban található vegyianyagról. /inet/kosar/hu/cikkek/2011/januar0/bizsfenol.html | ||
Szuper kreditet adna az EU az autógyáraknak | ||
A jövőben az EU a CO2-kvóta rendszerhez hasonló krediteket vezetne be az európai autógyártásban azért, hogy a jelenlegi 130 grammról 2020-ra 95 grammra csökkentsék az új autók átlagos széndioxidkibocsátását. /inet/kosar/hu/cikkek/2011/aprilis13/szendioxid.html | ||
|