Keresés a tartalomban:

Keresés

Keresés a magazin oldalain
Kereső szavak*
 
Keres

Találatok száma: 1
Reklámzabálók évada
Válság ide, válság oda, reklámdömpingben élünk. Az AGB Nielsen Médiakutató adatai szerint 2011-ben naponta átlagosan 9268 reklámot vetítettek a hazai csatornák. A legtöbb hirdetés az „általános szórakoztató” csatornákon került adásba, ezt követte a „film”, majd az „ismeretterjesztő” csoport. A legnépszerűbb reklámot közel 2,8 millióan látták. Ráadásul úgy fest, még nem unjuk az áradatot: az egy percre jutó napi reklámnézési idő (22,3 perc) ugyanis növekedett!
/inet/kosar/hu/cikkek/2011/jan12/reklamz.html
 

AJÁNLÓ

BMI - Testtömegindex
kalkulátor

Testsúly [kg]:
Magasság [cm]:
Értékelés
Az Ön BMI-je:
Forrás: Magyar Nemzeti Szívalapítvány
Ismeri-e Ön a békéltető testületek munkáját?
 
Nem ismerem
Már hallottam róla
Ismerem és már fordultam is panasszal a testülethez