Kitekintő
Nem könnyű, bár finom
2011. május 4.
A német Foodwatch, az élelmiszereket vizsgáló fogyasztóvédelmi szervezet tiltakozott a Ferrero-cég tejes desszertjének megtévesztő reklámozása ellen. A termék ugyanis a reklámmal ellentétben rengeteg cukrot és zsírt tartalmaz.
A német Foodwatch, az élelmiszereket vizsgáló fogyasztóvédelmi szervezet tiltakozott a Ferrero-cég tejes desszertjének megtévesztő reklámozása ellen. A német piacon az ukrán-német ökölvívó Klicskó-fivérek és más ismert sportolók hirdetik ezt a Ferrero édességet, többek között azzal, hogy a tejes-szelet milyen kitűnő, kiegyensúlyozott táplálék két étkezés között.
A Foodwatch szerint megengedhetetlen, hogy éppen sportolók segítségével reklámozzanak „könnyűként” olyan édességet, amelynek 60 százaléka cukor és zsír. Így az úgynevezett könnyű desszert nagyobb megterhelést jelent a szervezetnek, mint egy szelet csoki-torta tejszínnel.