Keresés a tartalomban:
Tudta ezt?

Az Év Terméke Díj nyertesei

2014. április 2., MTI/SV
Címkék: Év Terméke Díj Product of the Year FMCG fogyasztó fogyasztás GfK
2014. április 1-jén adták át az Év Terméke Díjat. Idén 12 kategóriában osztották ki az elismeréseket és először díjaztak terméket a vény nélkül kapható gyógyszer kategóriában. A legnépszerűbb Magyarországon is kapható termékeket a fogyasztók döntését elemző GfK Hungária által végzett reprezentatív, 2000 fős kutatás alapján választják ki. Az innovatív termékeket egy szakmai zsűri pontozza, majd a fogyasztók értékelik őket kategóriánként.
A Product of the Year, vagyis az Év Terméke Díj a világszerte ismert innovációs termékdíjazási rendszer. A díjat először Franciaországban adták át 1986-ban, mára több mint 30 országban ítélik oda.A díjra a gyártók a gyorsan forgó fogyasztási cikkek (FMCG) kategóriáiban nevezhetik azon termékeiket, amelyekkel újítót és innovatívat alkottak akár csomagolás, akár hatóanyag tekintetében. A magyarországi termékekről a GfK reprezentatív kutatásának keretein belül a fogyasztók mondtak véleményt.
 
„Az Év Terméke Díjra jelölt termékek és szolgáltatások idén is izgalmas keresztmetszetét adták az FMCG-szektorban és a fogyasztói igényekben látható trendeknek”, mondta Szántó Balázs, a Noguchi Porter Novelli ügyvezető partnere. „Közhely, hogy a kiskereskedelemben hatalmas a verseny, és minden szegmensben egyre több márka közül kell kitűnni. Éppen ezért fontos az Év Terméke Díj: a kisebb hazai gyártók és a globális márkák itt egyenlő esélyekkel versengenek a zsűri és a fogyasztók szavazataiért. A díjazottak hatékonyan megkülönböztethetik magukat – ha csak egy évre is, mert jövőre újabb innovációkat várunk tőlük.”

Az Év Terméke Díj 2014 nyertesei:


Az Év Terméke Díj logót a gyártók egy éven keresztül használhatják a nyertes termékek csomagolásán, az ehhez kapcsolódó médiamegjelenésekben és reklámokban. A nemzetközi termékdíjazási rendszer logója minden országban azonos megjelenésű, ám mindenhol az adott ország nemzeti nyelvén találkozhatnak velük a vásárlók.
 
Mivel a díjat a gyártóktól függetlenül maguk a fogyasztók ítélik oda, ezért a logó a nyertes termékek kiválóságát és megbízhatóságát tükrözi, minőséget sugall a többi fogyasztónak. A nemzetközi tapasztalatok bizonyítják, hogy jelentős vásárlás-ösztönző hatással bír.

Megosztás:
Nyomtatás
Küldés e-mailben

SZÓLJON HOZZÁ!
Tisztelt látogatónk! Amennyiben szeretne a cikk tartalmához hozzászólni, jelentkezzen be, vagy ha még nem rendelkezik hozzáféréssel, regisztráljon. [ Bejelentkezés ] [ Regisztráció ]
Felhasználó azonosító:

Jelszó:

Hozzászólás írása
Mehet

AJÁNLÓ

BMI - Testtömegindex
kalkulátor

Testsúly [kg]:
Magasság [cm]:
Értékelés
Az Ön BMI-je:
Forrás: Magyar Nemzeti Szívalapítvány
Ismeri-e Ön a békéltető testületek munkáját?
 
Nem ismerem
Már hallottam róla
Ismerem és már fordultam is panasszal a testülethez