Szolgáltatás
Best of Call Centers díj
Az Allianz és az Aegon működteti a legjobb ügyfélközpontokat
2013. október 2.,
GfK Hungária/SV
A GfK Hungária 2010-ben indította útjára a Best of Call Centers versenyt, melynek keretében a pénzügyi, biztosítói szféra ügyfélközpontjaiba befutó telefonos és online megkeresések eredményeit dolgozták fel a kutatóintézet szakemberei. Az idei díjazottak: az Aegon és az Allianz.
A biztosítók közül az Allianz ért el idén is kimagasló eredményt azzal, hogy valamennyi telefonos kategóriát megnyerte, így az „általános ügyfélkiszolgálás” és a „problémamegoldás” kategóriákban nyújtott eredményeiért „Best of Call Centers” díjat kapott.
Az online ügyfélszolgálat területen az Aegon Biztosító teljesítményét kell kiemelni: mindkét online kategóriában, azaz az „általános online ügyfélkiszolgálás” és az „online problémakezelés” területén is első helyezett lett, ezért „Kiváló Online Contact Center” díjat érdemelt ki az ügyfélkiszolgálás területén.
A versenyben legjobbnak bizonyult cégek egy éven át viselik az ezzel járó címet.
A verseny részleteit a GfK Hungária támogatóival – a Humán Erőforrás Alapítvány, a Magyar Marketing Szövetség és a Direkt Marketing Szövetség – és ügyfeleivel együtt dolgozta ki 2010-ben, a mérés felépítése pedig változatlan formában készül el minden évben. 2012-ben a verseny az online ügyfélkiszolgálás mérésével is bővült, amely terület idén ismét jelen volt az értékelési szempontok között.