Keresés a tartalomban:
Szolgáltatás

Best of Call Centers díj

Az Allianz és az Aegon működteti a legjobb ügyfélközpontokat

2013. október 2., GfK Hungária/SV
Címkék: call center ügyfélszolgálat ügyfélkiszolgálás Gfk Hungária Allianz Aegon
A GfK Hungária 2010-ben indította útjára a Best of Call Centers versenyt, melynek keretében a pénzügyi, biztosítói szféra ügyfélközpontjaiba befutó telefonos és online megkeresések eredményeit dolgozták fel a kutatóintézet szakemberei. Az idei díjazottak: az Aegon és az Allianz.
A biztosítók közül az Allianz ért el idén is kimagasló eredményt azzal, hogy valamennyi telefonos kategóriát megnyerte, így az „általános ügyfélkiszolgálás” és a „problémamegoldás” kategóriákban nyújtott eredményeiért „Best of Call Centers” díjat kapott.
 
Az online ügyfélszolgálat területen az Aegon Biztosító teljesítményét kell kiemelni: mindkét online kategóriában, azaz az „általános online ügyfélkiszolgálás” és az „online problémakezelés” területén is első helyezett lett, ezért „Kiváló Online Contact Center” díjat érdemelt ki az ügyfélkiszolgálás területén.
 
A versenyben legjobbnak bizonyult cégek egy éven át viselik az ezzel járó címet.
 
A verseny részleteit a GfK Hungária támogatóival – a Humán Erőforrás Alapítvány, a Magyar Marketing Szövetség és a Direkt Marketing Szövetség – és ügyfeleivel együtt dolgozta ki 2010-ben, a mérés felépítése pedig változatlan formában készül el minden évben. 2012-ben a verseny az online ügyfélkiszolgálás mérésével is bővült, amely terület idén ismét jelen volt az értékelési szempontok között.

Megosztás:
Nyomtatás
Küldés e-mailben

SZÓLJON HOZZÁ!
Tisztelt látogatónk! Amennyiben szeretne a cikk tartalmához hozzászólni, jelentkezzen be, vagy ha még nem rendelkezik hozzáféréssel, regisztráljon. [ Bejelentkezés ] [ Regisztráció ]
Felhasználó azonosító:

Jelszó:

Hozzászólás írása
Mehet

AJÁNLÓ

BMI - Testtömegindex
kalkulátor

Testsúly [kg]:
Magasság [cm]:
Értékelés
Az Ön BMI-je:
Forrás: Magyar Nemzeti Szívalapítvány
Ismeri-e Ön a békéltető testületek munkáját?
 
Nem ismerem
Már hallottam róla
Ismerem és már fordultam is panasszal a testülethez