Szolgáltatás
Élen az ügyfélkiszolgálásban
2012. október 18.,
It-business
Ebben az évben a Magyar Telekom bizonyult a legjobbnak a távközlési ügyfélszolgálatok összesített versenyében. A ClientFirst Consulting tanácsadó cég által immár negyedik alkalommal kiírt „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” verseny díjait az elvégzett tesztek és felmérések alapos kiértékelése alapján ítélték oda.
A 2012 nyarán végzett felmérés keretében a szervezők több ezer próbavásárlással, ügyfélszolgálati telefonhívással illetve elektronikus megkereséssel tesztelték a versenyben különböző kategóriákban induló szolgáltató cégek munkatársainak szaktudását és ügyfélbarát magatartását. A vizsgálódás a vállalatok üzlethálózataira és személyes ügyfélkapcsolati pontjaira, valamint telefonos és elektronikus ügyfélszolgálataira terjedt ki. A verseny második szakaszában a szolgáltatók ügyfeleinek elégedettségét mérték kiterjedt telefonos felmérés keretében.
Különös értéket ad ennek az elismerésnek, hogy a versenyben a mindennapok gyakorlatát vizsgálták és értékelték, ennek köszönhetően az eredmény hitelesen tükrözi, hogy az ügyfelek véleménye alapján összességében a Telekomé a legjobb távközlési ügyfélszolgálat.
Az ügyfél-elégedettség növelését és az ügyfélkiszolgálás további javítását a Magyar Telekom folyamatos innovációkkal is elősegíti. A megújult T-Pont üzletekben ügyfélbarát és interaktív módon, kézzel fogható és kipróbálható közelségben mutatja be a legújabb szolgáltatásokat és okos eszközöket. A telefonos ügyfélszolgálatban pedig a Telekom vezette be Magyarországon elsőként a hangazonosítást, amelynek köszönhetően az ügyfelek egyszerűbben és gyorsabban intézhetik ügyeiket.