Kitekintő
Online áruház-vezetési játék
2013. március 8.,
elelmiszer.hu
Március 18-án indul a Tesco nemzetközi online üzleti szimulációs versenye, ahol a hallgatók interaktív módon nyerhetnek betekintést a Tesco áruházak működésébe. A nyertes csapat egyhetes londoni utat nyer, és betekinthet egy ottani Tesco áruház kulisszái mögé.
A játékban – amelyre még március 17-ig lehet regisztrálni – négy ország több száz főiskolása és egyetemistája méri össze stratégai tudását.
Ebben az angol nyelvű, 18 fordulós, valós idejű áruház-vezetési szimulációban a hallgatók 3 fős csapatokban testesítik meg az áruház menedzsmentjét (áruház-igazgató, kereskedelmi és vevőszolgálati igazgató). Egy virtuális áruházat vezetve, hetente három alkalommal kell a legjobb döntéseket meghozniuk annak érdekében, hogy elérjék a tervezett profitot, az eladási és selejtszámokat, valamint megőrizzék piaci részesedésüket a többi ország csapataival szemben.
Minden áruház ugyanazon a piacon, ugyanazokért a fogyasztói csoportokért versenyez, így stratégiájuk egymásra is hatással van. A játék által a fiataloknak lehetőségük nyílik arra, hogy betekintést nyerjenek a kiskereskedelem izgalmas világába, bizonyítva stratégia-alkotó, problémamegoldó és elemző képességüket, olyan területeken, mint például a marketing, logisztika, vagy HR.
A játékkal nem csak értékes díjakat lehet nyerni, hanem jólkamatoztatható szakmai tapasztalatot is.