A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a Gazdasági Versenyhivatal Versenykultúra Központja (GVH VKK) a versenykultúra, valamint a tudatos fogyasztói döntéshozatal kultúrája fejlesztése és terjesztése érdekében általános és a versenyjogi megfelelésre vonatkozó megállapodást. kötött.
Az együttműködés keretein belül a felek szakmai rendezvények szervezésében, az érdekképviseleti tevékenységben, kutatási területen, valamint a GVH VKK pályázataival és egyéb témákkal kapcsolatos információátadási tevékenység körében működnek együtt és vállalják, hogy kölcsönösen tájékoztatják egymást minden olyan eseményről és fejleményről, amely a kommunikációs iparág területén a tudatos fogyasztói döntéshozatal kultúrájának fejlesztését szolgálhatják.
A felek továbbá kiemelten együttműködnek a GVH
"Megfelelési kampányának" sikeres kivitelezésében. A "Megfelelési kampány" célja, hogy növelje Magyarországon a verseny- és reklámjogi tudatosságot, a 2013. év során különös figyelmet fordítva a kis- és középvállalkozások jogi ismereteinek fejlesztésére, a jogi tudatosság növelésére. Az MRSZ az együttműködés keretein belül vállalja, hogy a "Megfelelési kampány" sikere érdekében annak eseményeiről, rendezvényeiről tagjait és a szélesebb nyilvánosságot folyamatosan tájékoztatja. A felek a kampány sikere érdekében együttműködnek az ismeretterjesztő anyagok kidolgozásában, valamint saját és közös rendezvényeiken a jogi tudatosság erősítésében.
" Az MRSZ meggyőződése, hogy az iparág számára alapvető fontosságú a hatóságokkal kialakított kölcsönös párbeszéd, a szabályozó hatóságokkal való közös munka, amely egyúttal a fogyasztók és végső soron az iparág közös érdekeit is szolgálja" - mondta a megállapodásról Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke.