Keresés a tartalomban:
Szolgáltatás

Az ügyféltapasztalat a legfontosabb

2013. május 14., marketinginfo
Címkék: közösségi média ügyfélszolgálat panasz fogyasztó
A digitális médiának köszönhetően megnőtt a publikussá vált fogyasztói panaszok száma. Egy nagy-britanniai kutatás szerint 12 milliárd fontot buknak el a cégek évente az elégtelen ügyfélszolgálaton.

A fogyasztók 14 százaléka a közösségi médiában posztolja megjegyzéseit, ha elégedetlen az adott szolgáltatással.


A kutatásban idén március során 2034 brit felnőttet szondáztak és megállapították, hogy a fogyasztók 92 százaléka az elmúlt évben legalább egyszer váltott üzletet, vagy szolgáltatót elégedetlensége miatt. A válaszadók fele azt is elmondta, hogy a váltás azt követően történt, hogy panaszukkal várólistára kerültek az ügyfélszolgálaton- így anélkül hanyagolták az érintett vállalkozást, hogy problémájukról beszámoltak volna.
 
A digitális platformokon való panasztétel lehetőségét csaknem egyötödnyivel (19 százalékkal) többen használják a válaszadók, mint azt a tavalyi kutatás megállapította.
 
"A fogyasztók erősebb hatást gyakorolnak az üzleti sikerre, mint valaha- és meglepő, hogy sok társaság még mindig nem realizálta ezt jobban. Ügyféltapasztalat a legfontosabb megkülönböztető jegy"- mondja Jonathan Gale, a NewVoiceMedia vezérigazgatója.

Megosztás:
Nyomtatás
Küldés e-mailben

SZÓLJON HOZZÁ!
Tisztelt látogatónk! Amennyiben szeretne a cikk tartalmához hozzászólni, jelentkezzen be, vagy ha még nem rendelkezik hozzáféréssel, regisztráljon. [ Bejelentkezés ] [ Regisztráció ]
Felhasználó azonosító:

Jelszó:

Hozzászólás írása
Mehet

AJÁNLÓ

BMI - Testtömegindex
kalkulátor

Testsúly [kg]:
Magasság [cm]:
Értékelés
Az Ön BMI-je:
Forrás: Magyar Nemzeti Szívalapítvány
Ismeri-e Ön a békéltető testületek munkáját?
 
Nem ismerem
Már hallottam róla
Ismerem és már fordultam is panasszal a testülethez