Élelmiszer
Tuti tipp - új saját márkás termékek
Bővíti kínálatát az Auchan
2012. június 28.,
Auchan Magyarország
Márciusban az Auchan sajátmárkás Alley narancslé második helyen szerepelt a Kosár Online élelmiszer-tesztjén, mely egyben a „legjobb ár-érték arányú termék” minősítést is elnyerte.
A hipermarketlánc csütörtöki sajtótájékoztatóján bejelentették: az eddigi sajátmárkás cikkek mellett most új termékeket vezetnek be Tuti tipp néven. Ez a termékcsalád váltja fel a korábbi "elsőáras", de nem sajátmárkás termékeket.
A saját márkanév egyben azt is jelenti, hogy nem csak olcsó lesz a termékcsalád, hanem a hálózat kiemelkedően ügyel arra, hogy versenyképes áron kerüljön a polcokra. Az Auchan viszonylag későn, csupán 2009 végén jelent meg sajátmárkás termékekkel a piacon. A kezdeti szortiment 56 cikkelemet tartalmazott, mára pedig 266-ra nőtt a termékkör elemeinek száma.