Életmód
Spar kampány a legális letöltésért
2011. július 20.,
Mai Piac
Hazai és külföldi előadóművészek több mint 350.000 dalának legális letöltésére van lehetősége a zenekedvelőknek a Spar-csoport jóvoltából, miután a kiskereskedelmi lánc és a Sony Music közös promóciót indított népszerű hazai előadók bevonásával.
A reklámkampány célja a vásárlásösztönzés mellett, hogy alternatívát kínáljon a vásárlóknak az online zeneletöltést illetően - írja a Mai Piac.
A Starzone kampánnyal a vásárlásösztönzés mellett az a célunk, hogy alternatívát kínáljunk az internetet használó hazai vásárlóknak a legális online zeneletöltést illetően, valamint jó példát mutassunk arra vonatkozóan, hogyan tudja egy kiskereskedelmi lánc a magyar könnyűzenét és a kultúrát támogatni – mondta Feiner Péter, a SPAR Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója a cég budapesti sajtótájékoztatóján.