Keresés a tartalomban:
Tudta ezt?

Merre tart a hazai fogyasztóvédelem?

2011. szeptember 27., NFH
Címkék: NFH PSZÁF fogyasztóvédelem
Az e-kereskedelem, a számlaadás, és az utaztatással egybekötött értékesítések – ezek azok a területek, ahonnan a legtöbb panasz érkezik a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz - nyilatkozta Pintér István.
Az NFH főigazgatója, a Gazdasági Rádiónak adott interjúban elmondta, hogy a kifogások tizede pénzügyi jellegű; ezek kezelésében viszont sokat segítenek a PSZÁF-fal közösen elindított megyei tanácsadó irodák. Pintér István a Gazdasági Rádió Nap vendége című műsorában beszélt arról is, hogy jogszabály módosítást kezdeményeztek az utaztatással egybekötött termékértékesítések szigorúbb szabályozása érdekében.

Megosztás:
Nyomtatás
Küldés e-mailben

SZÓLJON HOZZÁ!
Tisztelt látogatónk! Amennyiben szeretne a cikk tartalmához hozzászólni, jelentkezzen be, vagy ha még nem rendelkezik hozzáféréssel, regisztráljon. [ Bejelentkezés ] [ Regisztráció ]
Felhasználó azonosító:

Jelszó:

Hozzászólás írása
Mehet

AJÁNLÓ

BMI - Testtömegindex
kalkulátor

Testsúly [kg]:
Magasság [cm]:
Értékelés
Az Ön BMI-je:
Forrás: Magyar Nemzeti Szívalapítvány
Ismeri-e Ön a békéltető testületek munkáját?
 
Nem ismerem
Már hallottam róla
Ismerem és már fordultam is panasszal a testülethez