Keresés a tartalomban:
Élelmiszer

Siralmas karácsonyi szezont zárt a Tesco

Címkék: Tesco karácsony vásárlás forgalom Nielsen piackutató
Az áruházlánc árcsökkentő kampányt indított az őszi-téli vásárlási szezonban, ám a cégvezetők elismerték: az nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. A vásárlók pénzét a drága üzemanyagok, és élelmiszerek viszik el.
A Tesco legalább egy éve nyitva tartó üzleteinek eladása immáron a negyedik egymást követő negyedévben hanyatlik, mivel a vásárlók pénzét elviszik a drága üzemanyagok és élelmiszerek. Mindezek alapján a cégvezetés a várakozások alsó széléhez közelítő éves nyereségre számít és 2012-re minimális profitnövekedést jósol - mondták a Bloomberg hírügynökségnek nyilatkozó cégvezetők. A bejelentést több, mint tízszázalékos árzuhanás követte a tőzsdén.
 
A vállalat szeptemberben hirdette meg Big Price Drop kampányát, amivel meg akarta fordítani a kedvezőtlen trendet és lendületet akart adni eladásainak az őszi-téli vásárlási szezonban. Most azonban kénytelen volt elismerni, hogy a nagy árcsökkentés nem hozta meg a várt eredményt.
 
A Nielsen piackutató cég szerint a december 24-ét megelőző 12 hétben a négy nagy brit áruházlánc közül a Tesco forgalma bővült a leglassúbb tempóban. Ebben az időszakban 0,4 százalékkal, 28,9 százalékra mérséklődött a vállalat piaci részesedése.
 
Forrás: napi.hu

Megosztás:
Nyomtatás
Küldés e-mailben

SZÓLJON HOZZÁ!
Tisztelt látogatónk! Amennyiben szeretne a cikk tartalmához hozzászólni, jelentkezzen be, vagy ha még nem rendelkezik hozzáféréssel, regisztráljon. [ Bejelentkezés ] [ Regisztráció ]
Felhasználó azonosító:

Jelszó:

Hozzászólás írása
Mehet

AJÁNLÓ

BMI - Testtömegindex
kalkulátor

Testsúly [kg]:
Magasság [cm]:
Értékelés
Az Ön BMI-je:
Forrás: Magyar Nemzeti Szívalapítvány
Ismeri-e Ön a békéltető testületek munkáját?
 
Nem ismerem
Már hallottam róla
Ismerem és már fordultam is panasszal a testülethez