Keresés a tartalomban:
Életmód

Kevesebb készpénztől – az online kereskedésig: tíz fogyasztói trend 2012-re

2012. január 16., Trendwatching.com/Kosár
Címkék: fogyasztó trend 2012
A fogyasztói igények és elvárások folyamatosan változnak majd 2012-ben is, így újabb és újabb trendek jelennek meg. A tavalyi év az online fogyasztói közösségeké, a spórolásé, és a fenntartható fejlődésre való törekvésé volt. Vajon így lesz ez az idén is? A trendwatching.com meghatározó fogyasztói trendjeiből szemezgettünk.
Az új császár - Trendeket fog formálni a gazdaságilag megerősödött Kína. Olyan luxusszolgáltatások jelentek meg, melyeket a tehetős kínai turisták vehetnek elsősorban igénybe. 2011 első felében a kínai turisták 30 millió külföldi utazást tettek meg, ami 20 százalékkal több, mint egy évvel korábban. 2020-ra pedig egyes statisztikák ezt a számot 100 millióra becsülik.
 
Mindennapi egészség - Manapság sokan a legmodernebb digitális eszközeik segítségével tudják egészségi állapotukat ellenőrizni, amihez elég a megfelelő alkalmazást letölteni.
 
Sikk a kedvezmény - 2012 az előnyös üzletek, és a kedvezmények éve lesz a fogyasztók számára, és egyre nagyobb divattá válik a különféle márkákhoz kapcsolódó, kedvezményekre való vadászat.
 
Öko-ciklus - Zöld év kezdődik a márkák számára, ugyanis lehetővé teszik a fogyasztóknak azt, hogy régebben vásárolt, elhasznált termékeiket visszavigyék az üzletbe és később újrahasznosítsák azokat. A trend hamarosan mentalitássá válik.
 
Készpénz nélkül - Nemcsak a kedvezményes termékek vadászata, hanem a fizetés is másképp zajlik majd. Egyre kevesebben egyenlítik ki a számlát készpénzzel és annak ellenére, hogy 2012-ben még nem fog tömegesen elterjedni a bankkártyás vagy az okostelefonról, fizetőprogramokkal való fizetés, egyre több fogyasztó él ezzel a lehetőséggel.
 
Az urbánus piramis alján - A fogyasztók nagy része városokban él, ami gyakran kaotikus és nehézségekkel teli. A nagy többség kevés jövedelme ellenére, nyitott minden olyan újdonságra, mely az elektronikus világ eszközeivel áll kapcsolatban, ezért bizonyos termékeket egyenesen az ő igényeiknek megfelelően fejlesztettek ki.
 
Egyszerűbb alkalmazások - Ebben az évben változáson mennek keresztül az alkalmazások: egyszerűbben és több funkcióval működnek majd, így az emberek életének szerves része lesz tudatni azt, hogy mivel és hogyan töltik az időt, hogy javíthassák a termékek és szolgáltatások minőségét.
 
Érintőképernyő-kultúra - A 2012-es év az érintőképernyő-kultúra éve lesz, mely egyre népszerűbbé és interaktívabbá válik.
 
Felesleges? Eladom! - Soha nem volt ilyen egyszerű a jó állapotban lévő holmikkal kereskedni. Új trend a feleslegessé vált, de még jó minőségű holmi online vásárlása - eladása.
 
Vizualitás - Ismét csak az okostelefon. A termékleírások, és az online tájékozódás szerepét átveszik az okostelefonokra letölthető alkalmazások, így ebben az évben a termék megtekintésével gyűjthetnek a vásárlók információt.

Megosztás:
Nyomtatás
Küldés e-mailben

SZÓLJON HOZZÁ!
Tisztelt látogatónk! Amennyiben szeretne a cikk tartalmához hozzászólni, jelentkezzen be, vagy ha még nem rendelkezik hozzáféréssel, regisztráljon. [ Bejelentkezés ] [ Regisztráció ]
Felhasználó azonosító:

Jelszó:

Hozzászólás írása
Mehet

AJÁNLÓ

BMI - Testtömegindex
kalkulátor

Testsúly [kg]:
Magasság [cm]:
Értékelés
Az Ön BMI-je:
Forrás: Magyar Nemzeti Szívalapítvány
Ismeri-e Ön a békéltető testületek munkáját?
 
Nem ismerem
Már hallottam róla
Ismerem és már fordultam is panasszal a testülethez