Elektronika
Emelkedj a magasba okostelefonnal!
2012. december 5.,
Szabó Zoltán Attila
A Huawei gigantikus karácsonyi kampányba kezdett. Az Emelkedj a magasba! (Ascend to New Heights) elnevezésű, 30 millió dollár összértékű promóció 15 földrajzi régió 45 országában zajlik, online és offline aktivitásokkal egyaránt.
A hatalmas cécó részeként Shenzenben, Mexikóvárosban és Kuala Lumpurban máris egy-egy hőlégballont állítottak fel, amelyeket a játékosok virtuálisan emelhetnek feljebb különböző feladatok teljesítésével.
A magyar felhasználók 2012. december 30-ig a www.emelkedjamagasba.hu weboldalon, illetve a kampányhoz tartozó mobilalkalmazáson keresztül szerezhetnek pontokat, amelyek felhasználásával aztán a magasba juttathatják a ballont. A játék fődíja egy kétszemélyes luxusutazás Dubaiba. No és hát okostelefonból is jut elég a karácsonyfa alá, illetve például a hazai felhasználók - feltéve, hogy jól ügyeskednek - részt vehetnek egy különleges kulináris élményt biztosító vacsorán 50 méter magasan a kivilágított Budapest felett.
„Erős globális márkát építünk. Az Emelkedj a magasba! kampány egy fontos lépés azon stratégiai célunk megvalósításában, hogy az egész világon ismertté tegyük a Huawei márkát” – jelezte Wan Biao, a Huawei Device ügyvezető igazgatója.
A vállalat 2009-ben lépett be az okostelefonok piacára. 2010-ben közel 3,5 millió készüléket adott el világszerte, 2011-ben pedig elérte a 20 milliós darabszámot. Tavaly a vállalat 2,1 milliárd dolláros árbevételt könyvelhetett el csak az okostelefonok értékesítéséből, amely a 2010-es évhez képest közel 600 százalékos növekedést jelent.