Szolgáltatás
Átadták "Az Év Terméke" díjat
2013. április 5.,
MTI
A legnépszerűbb magyarországi termékeket a fogyasztók döntését elemző, a GfK Hungária által végzett reprezentatív, 2000 fős kutatás alapján választották ki. Az innovatív termékeket először egy szakmai zsűri pontozta, majd a fogyasztók értékelték kategóriánként, majd kiválasztották azt a 12 terméket, amelyek az idén elnyerték az Év Terméke díjat.
Az elismeréseket csütörtökön adták át. A nyertesek egy évig jogosultak "Az Év Terméke Díj" logó használatára, melyek az alábbiak:
- Batz Betty női klumpa
- Bonduelle Prémium üveges gombakonzerv család
- Duracell Turbo Max Powercheck négyes kiszerelésű elem
- HIMG S.H.E. módszerrel és S.H.E. tűvel történő hajbeültetési szolgáltatás
- Márka szénsavas üdítőcsalád
- Mizse 1 literes szénsavmentes ásványviz
- NESTEA zöld teát sztíviával
- Ooops! háromrétegű 100 darabos papírzsebkendő-család
- Peridot ásványvíz
- SELFISH konyhakész haltermék család
- Trinát Decor fémfesték
- Wellnut diópótló keverék termékcsalád
A Product of the Year (Év Terméke) díjat először Franciaországban adták át 1986-ban. Ma már a világ 29 országában ítélik oda. Magyarországon 2011-ben adták át először.
A termékminősítési programba a gyártók és forgalmazók a gyorsan forgó fogyasztási cikkek (FMCG) kategóriáiban jelölhetik termékeiket. A díjra azokat a háztartási cikkeket, élelmiszeripari és testápoláshoz kapcsolódó termékeket lehet nevezni, amelyek az újszerűséget és az innovatív megoldásokat képviselik, akár a csomagolás, akár a hatóanyag vagy a kiszerelés terén.
A nemzetközi tapasztalatok szerint az elismerés jelentős kereskedelmi előnnyel is jár. Franciaországban 2008-ban átlagosan 25,5 százalékkal nőtt a díj logóját viselő termékek forgalma. A csomagoláson elhelyezett Product of the Year logó a vásárlók 70 százalékánál jelentett ösztönző erőt az áru kiválasztásakor.