Keresés a tartalomban:
Szolgáltatás

A Best Buy Awards győztesei

Az abszolut kategória győztese a Tesco

2013. április 12.
Címkék: vásárló fogyasztó legjobb szolgáltatás ár-érték arány Tesco Milka Adidas
Kihirdették az első magyarországi Best Buy Award (legjobb vétel) eredményeit. A felmérés arról kérdezte a magyar internetfelhasználókat, hogy mennyire elégedettek adott termékek és szolgáltatások ár/minőség arányával.
A felmérést a svájci ICERTIAS végezte március 4. és 22. között egy 1200 fős mintán, amibe a hazánkban élő, 15. életévét betöltött, internetet használó személyek tartoztak.
 
A projekt célja, hogy a vásárlók számára leegyszerűsítse a legjobb minőségű és legkedvezőbb áron kapható termékek és szolgáltatások keresését a helyi és a nemzetközi piacon. A Best Buy Award felmérést a Nemzetközi Kereskedelmi Kamara (International Chamber of Commerce - ICC) és az Európai Marketing-kutatók Szövetség (ESOMAR) rendelkezéseinek megfelelően folytatták
 
A magyarországi kutatás során 56 különböző gazdasági kategóriát vizsgáltak mint például:
 
A felmérésben a válaszadók szabadon megadhatták a cégeket, és nem egy listából kellett választaniuk.
 
Az abszolút kategória győztese a Tesco lett, a csokoládé kategóriában a Milka nyert, a sportcipők között pedig a magyar internetfelhasználók szerint az Adidas hozza a legjobb ár-érték arányt.

Megosztás:
Nyomtatás
Küldés e-mailben

SZÓLJON HOZZÁ!
Tisztelt látogatónk! Amennyiben szeretne a cikk tartalmához hozzászólni, jelentkezzen be, vagy ha még nem rendelkezik hozzáféréssel, regisztráljon. [ Bejelentkezés ] [ Regisztráció ]
Felhasználó azonosító:

Jelszó:

Hozzászólás írása
Mehet

AJÁNLÓ

BMI - Testtömegindex
kalkulátor

Testsúly [kg]:
Magasság [cm]:
Értékelés
Az Ön BMI-je:
Forrás: Magyar Nemzeti Szívalapítvány
Ismeri-e Ön a békéltető testületek munkáját?
 
Nem ismerem
Már hallottam róla
Ismerem és már fordultam is panasszal a testülethez