Keresés a tartalomban:
Jog

Sok a panasz a termékbemutatókra!

Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület tanácsai

2013. április 26., Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület
Címkék: termékbemutató panasz részletfizetés elállás Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület
Az utóbbi másfél-két hónapban jelentősen megnövekedett a termékbemutatókkal kapcsolatos panaszok száma. A nyugdíjas korosztályt megcélzó cégek az egészséges életmódot és különböző egészségügyi felméréseket ígérve próbálják termékeiket rátukmálni a vásárókra.
A fogyasztók a szerződés aláírása után gyakran nem mernek szólni családjuknak amikor kiderül, hogy nem képesek kifizetni a gyakran akár több százezer forintot kitevő vételárat.
 
Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület tanácsai, hogy elkerülhetőek legyenek a későbbi panaszok:

Megosztás:
Nyomtatás
Küldés e-mailben

SZÓLJON HOZZÁ!
Tisztelt látogatónk! Amennyiben szeretne a cikk tartalmához hozzászólni, jelentkezzen be, vagy ha még nem rendelkezik hozzáféréssel, regisztráljon. [ Bejelentkezés ] [ Regisztráció ]
Felhasználó azonosító:

Jelszó:

Hozzászólás írása
Mehet

AJÁNLÓ

BMI - Testtömegindex
kalkulátor

Testsúly [kg]:
Magasság [cm]:
Értékelés
Az Ön BMI-je:
Forrás: Magyar Nemzeti Szívalapítvány
Ismeri-e Ön a békéltető testületek munkáját?
 
Nem ismerem
Már hallottam róla
Ismerem és már fordultam is panasszal a testülethez