Keresés a tartalomban:

Keresés

Keresés a magazin oldalain
Kereső szavak*
 
Keres

Találatok száma: 11
Kéthetente piacra járunk
... an hallható, hogy a piacok reneszánszukat élik. A GfK Háztartáspanel adatai ezzel összecsengve azt m... ... allható, hogy a piacok reneszánszukat élik. A GfK Háztartáspanel adatai ezzel összecsengve azt mutat...
/inet/kosar/hu/cikkek/2011/may12/gfk.html
 
Csokimikulás,szaloncukor - mennyit veszünk?
... ennyiség 18 százaléka ebben a két hónapban fogy a GfK Hungária idén húszéves Háztartáspanel adatai a... ... a két hónapban fogy a GfK Hungária idén húszéves Háztartáspanel adatai alapján. Míg csokoládémik... ... ncukorra” – ismertette az adatokat Kárai Anita, a GfK Hungária Key Account Manager-e. „Egyrészt kise...
/inet/kosar/hu/cikkek/2011/dec12/karacsony.html
 
A zselés szaloncukor a legnépszerűbb
Forrás: Háztartáspanel, GfK HungáriaForrás: Háztartáspanel, GfK Hungária... 2012 karácsonyára 60 százalék fölé emelkedett. A GfK-ról A GfK a világ egyik legnagyobb piackutató...
/inet/kosar/hu/cikkek/2011/december13/karacsonyi_vasarlasok.html
 
A szilveszter slágerterméke: a virsli
Decemberben minden húsféléből több kerül a családok kosarába egy-egy vásárlás alkalmával. Az év utolsó hónapjában a hal az a húsféle, amely iránt a kereslet ennél jelentősebb mértékben ugrik meg – közel másfélszeres mennyiség kerül egy kosárba, mint más időszakban. Szintén a szezon, illetve a szilveszter este slágerterméke a virsli – derül ki a GfK Hungária Háztartáspaneljének adataiból
/inet/kosar/hu/cikkek/2011/december13/slagermerm-k_a_virsli.html
 
Folyamatosan csökken a húsfogyasztás
... óknak tartók és a rendszeresen főzők körében. A GfK Hungária háztartások privát fogyasztását monit... ... ngária háztartások privát fogyasztását monitorozó Háztartáspanel adatai azt mutatják, hogy a 2012. j... ... Marha 4,8 1.706 Forrás: Háztartáspanel, GfK Hungária
/inet/kosar/hu/cikkek/2011/szeptember13/husvasarlasi_szokasok.html
 
Kevesebbet és ritkábban veszünk gyümölcsöt
Forrás: Háztartáspanel, GfKForrás: Háztartáspanel, GfK
/inet/kosar/hu/cikkek/2014/junius_14/gyumolcsfogyasztas.html
 
Egyre népszerűbb az ízesített ásványvíz
... an jelentősen tudták bővíteni vásárlói körüket. A GfK adatai azt mutatják, hogy míg 2012-ben a házta...
/inet/kosar/hu/cikkek/2014/marcius_14/izesitett_asvanyviz_fogyasztas.html
 
Egyre fiatalabbak isszák az energiaitalokat
... vezette családok adják” – mondta el Vella Rita, a GfK Hungária ügyfélkapcsolati igazgatója. „Feltehe... Forrás: Háztartáspanel, GfK Hungária Forrás: Háztartáspanel, GfK Hungária
/inet/kosar/hu/cikkek/2011/julius13/energiaitalok.html
 
Slágertermék a húsvéti sonka
A sonkavásárlási csúcsidőszak egyértelműen a húsvét: az előző évben március-április során vásárolták meg a családok a teljes éves eladott mennyiség több mint felét. A háztartások teljes éves fogyasztási cikk kiadásaiknak 8 százalékát költik el feldolgozott húskészítményekre, összesen közel 230 milliárd forintot. A feldolgozott húskészítmények piacából 6 százalékkal részesedik a sonka a GfK Hungária Háztartáspanel adatai szerint.
/inet/kosar/hu/cikkek/2011/marc13/gfk_husvet.html
 
Visszaesett a zöldség- és gyümölcsfogyasztás
A magyar háztartások éves élelmiszerre fordított kiadásainak közel egytizedét zöldségre és gyümölcsre költik. Bár a vásárlói kör változatlan, az elmúlt évek nehézségei okán ma már e kategóriából is kevesebbet és kevesebbszer vásárolnak a háztartások. Ennek eredményeképpen mindkét kategória forgalma csökkent a GfK Hungária Háztartáspanel adatai szerint. A beszerzést a fogyasztók főként piacokon, őstermelőknél, illetve zöldség-gyümölcs üzletekben intézik.
/inet/kosar/hu/cikkek/2011/junius13/gfk_gyumolcsfogyasztas.html
 
Következő

AJÁNLÓ

BMI - Testtömegindex
kalkulátor

Testsúly [kg]:
Magasság [cm]:
Értékelés
Az Ön BMI-je:
Forrás: Magyar Nemzeti Szívalapítvány
Ismeri-e Ön a békéltető testületek munkáját?
 
Nem ismerem
Már hallottam róla
Ismerem és már fordultam is panasszal a testülethez